رواية أسمى معاني الغرام الفصل التاسع
مازن وهو يجز علي اسنانه ويقبض علي يده: هو انتو لسه شوفتو فضايح الفضايح كلها جايه. وكان ينظر بنظرات كلها غضب وكانه يخطط لشئ ما او يدبر امر...
مازن وهو يجز علي اسنانه ويقبض علي يده: هو انتو لسه شوفتو فضايح الفضايح كلها جايه. وكان ينظر بنظرات كلها غضب وكانه يخطط لشئ ما او يدبر امر...
وعد: عينك سليمه ومعني كده انها ممكن ترجع تشوف تاني لكن لو اتصفت هتبقا مشكله تانيه. فادي بضيق: هو انت مفكره اني مصدق اني هرجع اشوف تان...
دخلت مديحه لفادي وهي تشعر بقلق شديد فهي لا تعرف ما الذي سيحدث جلست بجوار فادي كان فادي يجلس علي كرسي وهي بجواره علي طرف السرير امسكت يده ...
كانت ناديه تكلم المحامي وكادت تجن عندما علمت بامر الوصيه ناديه بفزع: وصية ايه؟ ويا تري فيها ايه لا يكون كاتب كل حاجه لفادي وامه. سعيد: ...
تركها محمد خرج وهو غاضب من افعلها يلوم نفسه علي ان تزوجها من الاساس وركب السياره وذهب الي منزل فاطمه اعطي الملابس لمديحه غيرت مديحه ثيا...
دخل محمد لمديحه الغرفه كانت تحمل معتز وتحاول اسكاته ودموعها لاتتوقف فاقترب منها محمد قائلا : اهدي يا حبيبتي كفايا عياط بقي قلبي وجعني علي...
استيقظ محمد ومديحه وصلا الفجر وبعدها قام محمد اترتدي ثيابه فنظرت اليه مديحه قائلة : انت هتنزل بدري النهارده ؟ محمد : ايوه عندي شويه حجات ...
نظر محمد لناديه بحده وغضب قائلا : ايه اللي نزلك من اوضتك دلوقتي ؟ ناديه بغضب : انت كمان بتسال يعني سايبني طول الليل والاخر نازلها ولما ان...
فى شركة بدران دخل عمار وفارس القيا التحيه وجلسا مع فادى، ابتسم عمار قائلا: قبل ما نبدأ شغل كنت عايز اشكرك على موقفك واهتمامك بالامر بصراح...
فى شركة بدران دخل فادى مكتب يزيد لكنه لم ينتبه له، كان يضع سمعات فى اذنه ويشاهد فيديو على النت، اقترب فادى من المكتب وطرق عليه طرقتين، فا...
عند نادين عاد مصطفى وكان يبدو عليه الارهاق الشديد، القى التحيه ودخل، اقتربت منه نادين وردت التحيه ابتسم قائلا: معلش حبيبى سيبتك وحدك ال...
عند نادين خرج مصطفى من الغرفه، اقترب من ايثار وجلس الى جوارها قائلا: زعلان ليه حبيب بابا؟ ايثار ببعض العبوس: كنت بسال ماما ايه معنى(بالفر...
فى الجامعه تجلس منه مع توتا على احد طاولة المكتبه، نظرت منه الى توتا قائله: قوليلى صحيح عامله ايه فى موضوع المستشفى ده؟ لم تفهم توتا السؤ...
فى المستشفى عند توتا كانت توتا تقف فى احد العنابر تتحدث مع المرضى، اتى معتز اقترب منها قائلا للفت انتباهها فهى لم تره : دكتوره تسنيم. نظر...
فى الجامعه بعد ان انتهى معتز خرج الطلاب، كان هو يراقبها وعندما تحركت لتخرح من القاعه نادها، فتصنعت انها لم تسمعه، فنادها مره اخرى وقد تضا...
مازن بسخريه: امال عربيات ايه وشركات ايه بقا اياد: ياعم انا بحب القطر في السفر ملكش دعوه مازن بنبره جاده: بص بقا انتا بقالك كتير مجتش اسكن...
انا وعد ١٨ سنه بدرس بالصف الثالث الثانوى من فتره قريبه ماكنش عندى اعتقاد فى اى حاجه اسمها جن وعفريت هو مذكور ف القرأن بس انا لان معلوماتى ض...
امال: طيب هانعمل ايه دلوقتى يا امى وهانعرف كمال بيه ازاى انك أخته جميله. الام: يطلع النهار بس وربنا يكتب كل خير. امال: بس ما قولتليش از...
ستصلك الرساله التى تنتظرها .. ولكن فى الوقت الذي ستتوق فيه عن انتظارها , ستقرأها وتبتسم وتُكمل وكأنك لم يكن كل ما رجوته يومًا - انا قول...
فريده: احمد مش فاكر حاجه انهارده كدا احمد بنشغال في ملفات عمله: لا يافريده في ايه انهارده عشان مش واخد بالي معلش فريده بضيق: عيد ميلادي ي...
استفاقت مريم من شرودها علي صوت هذا الشخص مريم باسف: انا اسفه ... اسفه ...: انتي بتتاسفيلي ليه انتي الي كنتي هتموتي ما زالت عينيها ملتص...
مقدمة الرواية كم يمر بحياتنا من محن وآلام وكم نمر بصعاب قد نجتازها وقد ننهزم امامها لبعض الوقت، ولكن ليس عيباً ان ننهزم لبعض الوقت، الاهم ان...
يا قاس لما الهوان؟! ألم يكتف قلبك بالعذاب؟ فبات يشدد على قسم الهلاك ... لقلب عشقه حد الجنون فشعر بأنه فقد زمام نبضه الجياش، فرأفة به لا تكن...
المعلم شادي تاجر قماش من اكبر تجار القماش يظن نفسه الحاج متولي متزوج من ثلاثه زوجات ويسكنهم في منزل واحد لكل واحده شقه وفي احد الايام اتت ...
اتتذكرون تلك القصه القصيره وانتم اطفال تلك القصه التي تحكي عن بطه مختلفه عن باقي اشقائها فهي سوداء وقبيحه ولكن فالنهايه اصبحت بجعه جميله......