رواية لست مميزاً الفصل الحادي عشر
فى شركة فارس كان فارس يجلس على مكتبه هو وعمار يتحدثان فى العمل واتت شهد قائله: فى معاد بعد ربع ساعه وده الورق الخاص بالمقابله. ووضعت الور...
فى شركة فارس كان فارس يجلس على مكتبه هو وعمار يتحدثان فى العمل واتت شهد قائله: فى معاد بعد ربع ساعه وده الورق الخاص بالمقابله. ووضعت الور...
فى الشركه عند نادين اتى تامر الى مكتب نادين، وجد ايثار تجلس على مكتب الاستقبال نظر اليها بنظره متفحصه، اقترب من المكتب نقر على المكتب بيد...
فى منزل نادين بغرفتها توقفت ايثار عن البكاء قائله: هو فى حل واحد بس معرفش رد فعل فارس هيكون ايه، بس ايا كان رد فعله مش هرجع عن الحل ده....
عند ايثار وشهد خرجت ايثار من الخيمه قائله: اخوكى مين يعنى اللى هيكون قطعها. تضايقت شهد قائله: معلش هو كان متعصب امبارح جدا بس متوقعتش انه...
نظر لهم عمارغاضبا: مش هنزل ياكلب انت وهو. ووضع يده علي المسدس ليمسكه، فزعت ايثار ونظرت اليه قائله: سيب المسدس هيقتلوك وياخدو العربيه، الل...
(عند فارس وايثار ) استيقظت ايثار في موعد صلاة الفجر، خرجت من الخيمه دخلت الحمام توضاءت وخرجت، وجدت فارس ينتظرها امام الباب قائلا: استتيني...
(عند فارس وايثار) ركبا فارس وايثار في السياره وتحركت بهم فارس: بما اننا بقينا عيله متحكيلي عن نفسك شويه.
(في شقة مارك بفرنسا) استيقظت نادين بعد القليل من الوقت، لكنها ظلت بغرفتها ولم تخرج، حتي اتي مارك ودق باب الغرفه. مارك: نادين... انت غريبة...
نظرت مرام الي سامح بغضب قائله: خدعتني في ايه يا سامح؟ صدم سامح لانها سمعته اغلق الخط، ونظر لها حزينا واقترب منها وهو يشعر بالخجل والخزى...
(في شقة مارك ) كانت سرين تشعر بخوف نادين ففكرت ان تتكلم معها وتهدأها. سيرين: نادين ممكن ندخل نتكلم بغرفتك. مارك: سادخل اعد انا الطعام كاع...
في احد المطاعم كان المدير يمر على الطاولات فلاحظ ان هناك طوله خاليه وعليها بعض مقنيات من كانو يجلوسون على الطاوله فنادي على النادل وساله عن ...
اتي اتصال الي قسم الشرطه بوقوع حادث لرجل ثلاثيني اودي بوفاته في الحال فاتت قوه من القسم مكونه من الضابط (خيري) والطبيب الشرعي (يسري) ومجمو...
كانت رحمه تركب سياره مكروباس وتجلس في الكرسي الاخير وفجأه صرخت ان هاتفها قد سرق فاوقف السائق السياره وانزل كل الركاب وفتش هو الرجال وفتشت ...
اتي رجل الي قسم الشرطه يبلغ عن سرقة بعض الاشياء من سيارته فهي سيارة حديثه وما سرق منها يسوي الاف الجنيهات اتي فريق للتحقيق في الواقعه مكون...
في احد محال الملابس كان المحل ملئ بالزبائن وكان مدير المحل معتاد في الاوقات التي يكن فيها المحل مزدجم يدخل العمال يفتشو غرف تجربة الملابس ...
مازن بسخريه: امال عربيات ايه وشركات ايه بقا اياد: ياعم انا بحب القطر في السفر ملكش دعوه مازن بنبره جاده: بص بقا انتا بقالك كتير مجتش اسكن...
انا وعد ١٨ سنه بدرس بالصف الثالث الثانوى من فتره قريبه ماكنش عندى اعتقاد فى اى حاجه اسمها جن وعفريت هو مذكور ف القرأن بس انا لان معلوماتى ض...
امال: طيب هانعمل ايه دلوقتى يا امى وهانعرف كمال بيه ازاى انك أخته جميله. الام: يطلع النهار بس وربنا يكتب كل خير. امال: بس ما قولتليش از...
ستصلك الرساله التى تنتظرها .. ولكن فى الوقت الذي ستتوق فيه عن انتظارها , ستقرأها وتبتسم وتُكمل وكأنك لم يكن كل ما رجوته يومًا - انا قول...
فريده: احمد مش فاكر حاجه انهارده كدا احمد بنشغال في ملفات عمله: لا يافريده في ايه انهارده عشان مش واخد بالي معلش فريده بضيق: عيد ميلادي ي...
استفاقت مريم من شرودها علي صوت هذا الشخص مريم باسف: انا اسفه ... اسفه ...: انتي بتتاسفيلي ليه انتي الي كنتي هتموتي ما زالت عينيها ملتص...
مقدمة الرواية كم يمر بحياتنا من محن وآلام وكم نمر بصعاب قد نجتازها وقد ننهزم امامها لبعض الوقت، ولكن ليس عيباً ان ننهزم لبعض الوقت، الاهم ان...
يا قاس لما الهوان؟! ألم يكتف قلبك بالعذاب؟ فبات يشدد على قسم الهلاك ... لقلب عشقه حد الجنون فشعر بأنه فقد زمام نبضه الجياش، فرأفة به لا تكن...
المعلم شادي تاجر قماش من اكبر تجار القماش يظن نفسه الحاج متولي متزوج من ثلاثه زوجات ويسكنهم في منزل واحد لكل واحده شقه وفي احد الايام اتت ...
اتتذكرون تلك القصه القصيره وانتم اطفال تلك القصه التي تحكي عن بطه مختلفه عن باقي اشقائها فهي سوداء وقبيحه ولكن فالنهايه اصبحت بجعه جميله......