رواية للحب معان أخرى الفصل السابع والاخير
تردد سانغ قليلا واخذ نفس عميق ثم بداء الكلام. سانغ: كان في شاب كل حلمه ان يكون رجل اعمال وصاحب شركات وقرر يسافر امريكا لتحقيق حلمه وبعد...
تردد سانغ قليلا واخذ نفس عميق ثم بداء الكلام. سانغ: كان في شاب كل حلمه ان يكون رجل اعمال وصاحب شركات وقرر يسافر امريكا لتحقيق حلمه وبعد...
ومرت الايام بسرعه ونجحت نوران وبتفوق وانهي خالد الدكتوره الخاصه به وفي يوم حفل تخرج نوران بعد ان كرمو نوران خرجت هيا وخالد ولم يحضرا ال...
ظلت نوران تبكي حتى نامت من التعب دخل سانغ من الخارج وظل ينظر لها لبعض الوقت حتى استيقظت ووجدته ينظر لها ففزعت منه سانغ باستعطاف: امازلتي ...
وقف مروان يستجمع قوته ورغم سعادته الشديده لكن كان يبدو عليه التوتر مما اقلق خالد ونوران وكانا ينظران له بترقب ينتظرنا ما سيقول مروان بع...
دخلت نوران الي قاعة المحاضرات كانت دكتوره بارك هاين هيا المسؤله عن صفها كانت تجلس على مكتبها فاقتربت منها نوران واومأت برأسها وحيتها فأ...
استيقظ مروان من نومه ونظر في هاتفه ليعرف الساعه ونظر علي نوران كانت نائمه ملتفه في الغطاء لا يظهر منها الا وجهها ظل ينظر لها في اعجاب ثم ...
نظر عاصم لهم بتفكير وهو يقول في عقله: المرض بيجمع الناس حتي المتخصمين بيصتلحو والله فكره فاتتني ديه ازي يعني لو كانت نبيله عرفت وقت مكن...
انتهي الزفاف وذهب كل واحد الي منزله وصل فادي ووعد الفيلا فتح فادي الباب وقفت وعد امام الباب فالمكان مظلم جدا وضع فادي يده حول خصرها واد...
شهاب: خلاص اتفقنا (واكمل في عقله) لحد بس ما اسجل عقد بيع الشقه وارميكي في الشارع لولا ان المشتري مكانش جاهز وبقي مبلغ كنت خلصت منك ومن ...
وعد برفض وبكاء: لاء لو عايزني اسافر محدش يقوله والا مش هسافر. فنظر اليها الاثنان بتعجب.. رانيا ببكاء: ليه ميعرفش انت مش كنتي بتلومي علي...
دخل فادي الحمام ليتوضأ وتذكرت مديحه ان عليها ان تخبر فادي بما فعل اخوته وشعرت بالقلق الشديد فهي لا تعرف ماذا سيكون رد فعله. خرج فادي من ا...
كان الجميع في البهو واذا بصوت ياتي من الخلف فالتف الجميع ونظر اليه بابتسامه فوزيه بسعاده: حمدالله علي السلامه نورتي بيتك يا مدام مديحه....
قص عليه يزيد ما قاله المحامي بخصوص قضية النصب مازن: يعني كده حقنا ضاع وخلاص. يزيد: عندك حل تاني؟ مازن بخزي: لاء معنديش بس معني كده اني ...
اخذت ناديه الهاتف مره اخري وطلبت معتصم كانو الثلاثه ينتظرون اتصالها فاسرع مازن واجاب علي الهاتف قائلا: ايوه يا امي ناديه بضيق: ايوه يا ...
كان معتز ومعتصم يجلسان في البهو ينتظران مازن وهم قلقان عليها واذا به يدخل عليهم وهو يترنح وكانه مخمور وعندما راهم نظر اليهم وضحك قائلا:...
مازن بسخريه: امال عربيات ايه وشركات ايه بقا اياد: ياعم انا بحب القطر في السفر ملكش دعوه مازن بنبره جاده: بص بقا انتا بقالك كتير مجتش اسكن...
تقديم سلسلة من الجاني؟ بعض الأشياء التي تحدث في حياتنا تكون بمثابة لغز، أما هنا هي جريمة وعلينا معرفة من الجاني؟ ففي بعض الأحيان تكون جريمة...
يتكئ سليم على مخدعه فى انتظار وجد التى لم تأت منذ ان حضر .. وهو ينفث دخان الغضب من داخله كصقر يتربص قدوم فريسته .. - طيب ياوجد .. صبرك عل...
انا وعد ١٨ سنه بدرس بالصف الثالث الثانوى من فتره قريبه ماكنش عندى اعتقاد فى اى حاجه اسمها جن وعفريت هو مذكور ف القرأن بس انا لان معلوماتى ض...
امال: طيب هانعمل ايه دلوقتى يا امى وهانعرف كمال بيه ازاى انك أخته جميله. الام: يطلع النهار بس وربنا يكتب كل خير. امال: بس ما قولتليش از...
ادم ببتسامة ثقه_: شرطك ايه ياتقي بتقولي تقي بتحدي: ترجعني بيتي وبعد كدا اتجوزك ادم وقد فهم مايدور في رأسها: طالما هنتجوز وهترجعي تاني لاز...
فريده: احمد مش فاكر حاجه انهارده كدا احمد بنشغال في ملفات عمله: لا يافريده في ايه انهارده عشان مش واخد بالي معلش فريده بضيق: عيد ميلادي ي...
استفاقت مريم من شرودها علي صوت هذا الشخص مريم باسف: انا اسفه ... اسفه ...: انتي بتتاسفيلي ليه انتي الي كنتي هتموتي ما زالت عينيها ملتص...
المعلم شادي تاجر قماش من اكبر تجار القماش يظن نفسه الحاج متولي متزوج من ثلاثه زوجات ويسكنهم في منزل واحد لكل واحده شقه وفي احد الايام اتت ...
مقدمة الرواية كم يمر بحياتنا من محن وآلام وكم نمر بصعاب قد نجتازها وقد ننهزم امامها لبعض الوقت، ولكن ليس عيباً ان ننهزم لبعض الوقت، الاهم ان...