رواية اغتصاب طفلة الفصل التاسع
(بدأت علامات الغضب ان تظهر علي وجهه فنظر لها بغضب عارم قائلآ ...) فارس:بنت عمه ... وشريكتهم ... ودخلتي بيتنا عشان تخدعيني ... (نظرت سمر...
(بدأت علامات الغضب ان تظهر علي وجهه فنظر لها بغضب عارم قائلآ ...) فارس:بنت عمه ... وشريكتهم ... ودخلتي بيتنا عشان تخدعيني ... (نظرت سمر...
(خرج اسلام من الغرفه وهبط الي الدور السفلي ليجد رباب و زينب يجلسان و ...) رباب: خير ... السنيوره نامت ولا ادتك الاذن انك تنزل تقعد معاك...
دلفت الي غرفتها وهبط اسلام للطابق السفلي كي يفتح الباب للطارق ولكنه وجد المنزل يعج بالرجال حيث ان سبق وفتحت رباب لهم الباب فذهب لهم متسائ...
عاد يوسف من سفره علي غفله وتوجه الي غرفته باحثآ عن زوجته ولكنه لم يجدها ... استمع الي صوت بكاء طفله فتوجه الي الغرفه التي بجانبه غرفته و ...
وسام: داليا عامله ايه يا يوسف ... الا قولي صحيح هي كانت بنت يوم فرحكم ولا كنتوا مستعجلين ومشتوها بنقطتين دم من جرح العريس اثارت كلمات غضب...
((نظر اسلام ل وسام التي شعرت بالضيق بسبب كلمات والدته فنظر الي زينب قائلآ ...)) اسلام:ياامي الله يرضي عليكي وسام مش مجنونه هي بس اتعرضت ل...
وفجآه وفي لمح البصر اصطدمت بآحدي السيارات لتقع مغشيآ عليها مهشمة العظام دمها متناثر في كل مكان ليلتف الناس حولها ناظرين لها بحزن وآسى مؤك...
((كانت سمر تجلس وبالمقابل طارق ورجل في اواخر الخمسينات من عمره مع امرأه في اواخر الاربعينات ... كانت ابتسامة سمر تدل علي ان الفرح والسرور...
روح: انا يوم الفرح ضربته بالسكينه حازم: لا يا روح، علي ما ماتش يومها الجرح كان سطحي، تكلمت روح بفزع وصدمه روح: يعني ايه علي لسه عايش حازم...
فاطمه: انتي هتيجي معايا وهحاول اقنع صاحبة البيت اللي انا وماما مأجرين شقه فيه انها تأجرلك الاوضه اللي علي السطوح كحل مؤلت علي ما تلاقي اي...
ثم امسك بذراع ابنته واخذها وصار في طريقه غير مباليآ بكسره لقلب حازم ولا بدموع ابنته المنهمره من عيناها، اما عزه انتظرت حتي خرج مختار وم...
اقتباس من القصة ثم تركتهم وخرجت من المنزل وذبت الي منزل زوجها لتدلف اليه علي صوت صراخ روح الذي كان يدوي في الأرجاء، وصلت الي غرفتها لتجد رو...
شذوذ جنسي جالسه في القصر وحيده كما اعتادت في الاونه الاخيره بعد ذهاب جواد غاضبا، امسكت هاتفها واتصلت بروما لتقول لها بنبره حاده: -عرفت ان...
هدوء قبل العاصفة الساعه ١١صباحا، في مكتب عبدالحميد الشهاوي فك ربطة عنقه بتعب جالي علي وجهه، وهو يحدث نفسه بهمس..قارب علي الجنون..اصبح مفل...
تحت مسمى الحب صدح صوت الاذان معلنا عن موعد صلاة الظهر في الاسكندريه...استيقظ غيث وهو يشعر بألم في رقبته وظهره، ليفتح عينيه ببطئ وهو يعتدل...
مازن بسخريه: امال عربيات ايه وشركات ايه بقا اياد: ياعم انا بحب القطر في السفر ملكش دعوه مازن بنبره جاده: بص بقا انتا بقالك كتير مجتش اسكن...
انا وعد ١٨ سنه بدرس بالصف الثالث الثانوى من فتره قريبه ماكنش عندى اعتقاد فى اى حاجه اسمها جن وعفريت هو مذكور ف القرأن بس انا لان معلوماتى ض...
امال: طيب هانعمل ايه دلوقتى يا امى وهانعرف كمال بيه ازاى انك أخته جميله. الام: يطلع النهار بس وربنا يكتب كل خير. امال: بس ما قولتليش از...
ستصلك الرساله التى تنتظرها .. ولكن فى الوقت الذي ستتوق فيه عن انتظارها , ستقرأها وتبتسم وتُكمل وكأنك لم يكن كل ما رجوته يومًا - انا قول...
فريده: احمد مش فاكر حاجه انهارده كدا احمد بنشغال في ملفات عمله: لا يافريده في ايه انهارده عشان مش واخد بالي معلش فريده بضيق: عيد ميلادي ي...
استفاقت مريم من شرودها علي صوت هذا الشخص مريم باسف: انا اسفه ... اسفه ...: انتي بتتاسفيلي ليه انتي الي كنتي هتموتي ما زالت عينيها ملتص...
مقدمة الرواية كم يمر بحياتنا من محن وآلام وكم نمر بصعاب قد نجتازها وقد ننهزم امامها لبعض الوقت، ولكن ليس عيباً ان ننهزم لبعض الوقت، الاهم ان...
يا قاس لما الهوان؟! ألم يكتف قلبك بالعذاب؟ فبات يشدد على قسم الهلاك ... لقلب عشقه حد الجنون فشعر بأنه فقد زمام نبضه الجياش، فرأفة به لا تكن...
المعلم شادي تاجر قماش من اكبر تجار القماش يظن نفسه الحاج متولي متزوج من ثلاثه زوجات ويسكنهم في منزل واحد لكل واحده شقه وفي احد الايام اتت ...
اتتذكرون تلك القصه القصيره وانتم اطفال تلك القصه التي تحكي عن بطه مختلفه عن باقي اشقائها فهي سوداء وقبيحه ولكن فالنهايه اصبحت بجعه جميله......