رواية لعنة العشق الفصل الخمسون والأخير
إبراهيم: عندك حق انا هحجز اقرب طيارة ونمشي من هنا بكرة الصبح انشالله طيارة خاصة متخافيش يا حبيبتي متخافيش انا هخدك من هنا ونمشي ومنرجعش تان...
إبراهيم: عندك حق انا هحجز اقرب طيارة ونمشي من هنا بكرة الصبح انشالله طيارة خاصة متخافيش يا حبيبتي متخافيش انا هخدك من هنا ونمشي ومنرجعش تان...
مشاعري راحت ناحيتك بشكل كبير من غير ما احس ومبقتش قادر اتحكم فيها دليل كده انا بقولك بحبك دلوقت وانا عارف انك مستحيل تسامحيني ومستحيل تحبيني...
خالد: , وانا همنعك جاء يجري ناحية الساحر الساحر: حدف قصاد خالد حجرة من الحجر الاسود خالد: وقف مكانه ومعرفش يتحرك. الساحر: انا محدش يقدر يم...
خالد: قبل ما نتكلم في حاجة لازم نستنى صاحب الكرسي ده وشاور على الكرسي اللي في المنتصف بينهم شمس: مين ده؟ خالد: شاور ب أيده على باب الشالية...
شمس: بصيت لنور وهي بتغمض عينها اللي كانت غرقانة بالدموع ومن شدة التعب راحت في النوم من غير ما تحس. في صباح اليوم التالي نور: صحيت من النوم...
بس لا لا لا انا بضحك على نفسي واجب إنساني ايه ده انا غطيته كمان زمانه هيقول عليا ايه دلوقت أنا غبية اوي معقول اكون لسه بحبه بعد ما سمعته ف...
نور: انا هنزل الفندق تحت اتعشى عشان مكلتش حاجة من بدري وشوية واطلع وانتي نامي شكلك مرهقة وبكرة نتكلم براحتنا شمس: انا فعلا مرهقة جدا خلاص ...
شمس: مريب ازاي اوصفهولي مروان، : واوصف ليه تعالي ننزل وتشوفيه بنفسك بس خلي بالك عشان دكتور خالد ميشوفناش شمس: ماشي يلا بينا ونزلت هي ومروا...
شمس: ماشية في الشارع لوحدها حسيت بخطوات حد ماشي وراها شمس: قالت يمكن حد معدي بالصدفة ووقفت مكانها لكن صوت خطواته وقفت معاها شمس خافت تبص و...
شمس: انا لقيتها سابت فونها هنا اتخضيت قولت راحت فين مروان: لاء منا قولت لها تسيبهولك عشان لو صحيتي تعرفي تكلمينا يلا انزلي في حفلة حلوة تح...
نور: ده خالد اهو واقف قصاد اوضته شمس: طيب اتكلموا وانا هجهزلك شنطك معايا وسابتها وطلعت خالد: تعالي ادخلي عاوزك في حاجة نور: لا طبعا مش هدخ...
شمس: لا انزلي انا لسه هخد شاور والبس وانزلك نور: طيب ماشي متتأخريش هستناكي في الكافية تحت مع خالد شمس: ماشي الله يسهلو هههههه نور: ضحكت ون...
لا يمكنك رفض الملك من يرفض الملك يُقتل ولو بعد حين.. وظل يردد بغضب شديد: انتِ ميتة وكلكم ميتووووووون انتِ ميتة وكلكم ميتووووووون الساحر: ر...
خالد: راح على الدكتور لو سمحت احنا عايزين نشوف البنت اللي جاية في حادث غرق الدكتور: هو ممنوع حد يدخل لانه مشتبهين في جريمة قتل لانه البنت ...
شمس: قاعدة في الارض جوه الزنزانة وهي سرحانة وقاطع سرحانها صوت باب السجن وهو بيفتح بصيت لقيت الحارس بيشاور لها قامت وقفت وراحت معاه في طريق...
شمس حسيت برهبة وخوف و كل جسمها قشعر و فضلت واقفة ومكانتش قادرة تتحرك حاولت تتراجع وتخرج من الباب تاني لكن كان فيه قوة خارقة بتسحبها للظلام...
نور: بصيت على البحر من فوق المركب وهي مصدومة ومش بتتكلم خالد: في ايه نور اتكلمي في ايه؟ نور: شاورت ب ايدها على حاجة خالد: , نظر من أعلى حا...
شمس: قعدت من التعب وهي بتجهز الحاجة وكانت مرهقة جدا وحسيت بألم رهيب في ايدها مكانتش قادرة تتحمله بصيت على ايدها اللي بتوجعها و شافت اغرب ح...
نور: دخلت الأوضة تنام وبعد شوية شمس: قاعدة بتتفرج على الفيلم سمعت صوت؟! جاي من ناحية البلكونة قامت من مكانها وراحت ناحية الصوت وفتحت البلك...
رزق: معاها يعني هتعمل لها ايه وأنت مربوط بحديد كده ههعهعهعهعهع وراح ناحية شمس وهو بيقرب عليها.
فريده: احمد مش فاكر حاجه انهارده كدا احمد بنشغال في ملفات عمله: لا يافريده في ايه انهارده عشان مش واخد بالي معلش فريده بضيق: عيد ميلادي ي...
مقدمه انا اشتاق، انا اريد، انا اتمناك ان تكون نصفى الاخر المُكمل لى، ولكن يبدو للزمن راي اخرٌ، اصبح اشتياقنا تمرد على قوانين عالم متغطرس...
اقتباس من القصة ثم تركتهم وخرجت من المنزل وذبت الي منزل زوجها لتدلف اليه علي صوت صراخ روح الذي كان يدوي في الأرجاء، وصلت الي غرفتها لتجد رو...
لاحظ مدير مصنع خلال تجواله في المصنع شاباً يستند إلى الحائط ولا يقوم بأي عمل . .أقترب منه وقال له بهدوء : كم راتبك ؟ كان الشاب هادئاً ومتفا...
مازن بسخريه: امال عربيات ايه وشركات ايه بقا اياد: ياعم انا بحب القطر في السفر ملكش دعوه مازن بنبره جاده: بص بقا انتا بقالك كتير مجتش اسكن...
سيدة عجوز كانت كل يوم تركب القطار الى آخر محطة ثم تعود لبيتها تجلس أمام نافذة القطار تفتحها بين لحظة واخرى وتخرج كيسا من حقيبتها وترمي أ...
ستصلك الرساله التى تنتظرها .. ولكن فى الوقت الذي ستتوق فيه عن انتظارها , ستقرأها وتبتسم وتُكمل وكأنك لم يكن كل ما رجوته يومًا - انا قول...
امال: طيب هانعمل ايه دلوقتى يا امى وهانعرف كمال بيه ازاى انك أخته جميله. الام: يطلع النهار بس وربنا يكتب كل خير. امال: بس ما قولتليش از...
أحبكَ ولو كنت وجعا… أحبكَ ولو كنت نارا تحرقني… أحبكَ ول كنت موتا أحببته لأنه سيكون بين يديك. “الطبيب العاشق المجنون” الجزء الأول فتاة...
تمر الايام وكارمن لم تعد تحدث ريم ..ازدادت حالة كارمن إلى حد كبير، تصل إلى ادنى واعظم التفاصيل تراها او تشعر بها او تحلم بها وفي جميع الح...