رواية لعنة العشق الفصل السابع والأربعون
خالد: قبل ما نتكلم في حاجة لازم نستنى صاحب الكرسي ده وشاور على الكرسي اللي في المنتصف بينهم شمس: مين ده؟ خالد: شاور ب أيده على باب الشالية...
خالد: قبل ما نتكلم في حاجة لازم نستنى صاحب الكرسي ده وشاور على الكرسي اللي في المنتصف بينهم شمس: مين ده؟ خالد: شاور ب أيده على باب الشالية...
شمس: بصيت لنور وهي بتغمض عينها اللي كانت غرقانة بالدموع ومن شدة التعب راحت في النوم من غير ما تحس. في صباح اليوم التالي نور: صحيت من النوم...
بس لا لا لا انا بضحك على نفسي واجب إنساني ايه ده انا غطيته كمان زمانه هيقول عليا ايه دلوقت أنا غبية اوي معقول اكون لسه بحبه بعد ما سمعته ف...
نور: انا هنزل الفندق تحت اتعشى عشان مكلتش حاجة من بدري وشوية واطلع وانتي نامي شكلك مرهقة وبكرة نتكلم براحتنا شمس: انا فعلا مرهقة جدا خلاص ...
شمس: مريب ازاي اوصفهولي مروان، : واوصف ليه تعالي ننزل وتشوفيه بنفسك بس خلي بالك عشان دكتور خالد ميشوفناش شمس: ماشي يلا بينا ونزلت هي ومروا...
شمس: ماشية في الشارع لوحدها حسيت بخطوات حد ماشي وراها شمس: قالت يمكن حد معدي بالصدفة ووقفت مكانها لكن صوت خطواته وقفت معاها شمس خافت تبص و...
شمس: انا لقيتها سابت فونها هنا اتخضيت قولت راحت فين مروان: لاء منا قولت لها تسيبهولك عشان لو صحيتي تعرفي تكلمينا يلا انزلي في حفلة حلوة تح...
نور: ده خالد اهو واقف قصاد اوضته شمس: طيب اتكلموا وانا هجهزلك شنطك معايا وسابتها وطلعت خالد: تعالي ادخلي عاوزك في حاجة نور: لا طبعا مش هدخ...
شمس: لا انزلي انا لسه هخد شاور والبس وانزلك نور: طيب ماشي متتأخريش هستناكي في الكافية تحت مع خالد شمس: ماشي الله يسهلو هههههه نور: ضحكت ون...
لا يمكنك رفض الملك من يرفض الملك يُقتل ولو بعد حين.. وظل يردد بغضب شديد: انتِ ميتة وكلكم ميتووووووون انتِ ميتة وكلكم ميتووووووون الساحر: ر...
خالد: راح على الدكتور لو سمحت احنا عايزين نشوف البنت اللي جاية في حادث غرق الدكتور: هو ممنوع حد يدخل لانه مشتبهين في جريمة قتل لانه البنت ...
شمس: قاعدة في الارض جوه الزنزانة وهي سرحانة وقاطع سرحانها صوت باب السجن وهو بيفتح بصيت لقيت الحارس بيشاور لها قامت وقفت وراحت معاه في طريق...
شمس حسيت برهبة وخوف و كل جسمها قشعر و فضلت واقفة ومكانتش قادرة تتحرك حاولت تتراجع وتخرج من الباب تاني لكن كان فيه قوة خارقة بتسحبها للظلام...
نور: بصيت على البحر من فوق المركب وهي مصدومة ومش بتتكلم خالد: في ايه نور اتكلمي في ايه؟ نور: شاورت ب ايدها على حاجة خالد: , نظر من أعلى حا...
شمس: قعدت من التعب وهي بتجهز الحاجة وكانت مرهقة جدا وحسيت بألم رهيب في ايدها مكانتش قادرة تتحمله بصيت على ايدها اللي بتوجعها و شافت اغرب ح...
سأحدثكم عن قبيلة عريقة وقدراتهم الخارقة كاقتفاء الأثر و قراءة الأفكار و معرفة الصالح من السيئ وأيضاً تميزوا بالشجاعة والكرم والشعر وهي قبيل...
انا احمد فى كلية تجاره وليا صحاب كتير جدا بس اقربهم ليا صحبي بلال. المهم حكايتى ابتدت يوم خميس الساعه ١ف منتصف الليل كنت نايم وفجأة جرس الب...
انتى طالق... قالها ايهاب بحسم فتحت سالى عيناها البنيتان ظنت ان تلك الكلمات البغيضه تتردد فى الاجواء مجددا انه نفسه ذاك الحلم الذى يؤرق مضجع...
تقديم سلسلة من الجاني؟ بعض الأشياء التي تحدث في حياتنا تكون بمثابة لغز، أما هنا هي جريمة وعلينا معرفة من الجاني؟ ففي بعض الأحيان تكون جريمة...
تقدمت بخطوات هادئه لتجلس علي الشزلونج ناظره الي طبيبها الجالس علي الكرسي الذي بجانبها مباشرة فيبدأ حديثه كاسرآ موجة الصمت فيقول ...) الطبيب...
تقول الأُسطورة أنْ لَم يكُن في عالَمنا إلاّ طائرُ فينيقٍ واحدٌ. كان يسكُنُ الْجَنَّة، وهي أرضُ جَمالٍ لا يوصَف، هادئةٌ خلفَ الأُفُق البعيد...
الشخصيات سارة: فتاه ف الثالثه والعشروون من عمرها متوسطه الطول ذات العيون الخضراوتين شعرها طويل يصل الي خصرها فجري اللون ووالديها متوفيان اس...
المقبرة ذلك المكان الذي يستوي فيه جميع الناس فهنا لا تعرف الغني من الفقير لكن لكل منهم حكاية .. ظلت المقابر منذ فجر التاريخ مكان مخيف رغم أ...
تقديم الرواية الحياه عباره عن تجارب كل منا يمر بتجربه مؤلمه من الحياة نصف من البشر يتحسن ويكون قوي ونصف اخر يصبح اسوأ لتتمكن القسوة من ق...
حدق الرسام بقماش اللوحة بحدة..أفكار سوداء قاتلة تدور بعقله.. كان قاتلا يمتهن القتل ..سفاحا ولغ في الدماء ..دماء أولئك النسوة والفتيات اللوا...