رواية لعنة العشق الفصل الثاني والأربعون
شمس: ماشية في الشارع لوحدها حسيت بخطوات حد ماشي وراها شمس: قالت يمكن حد معدي بالصدفة ووقفت مكانها لكن صوت خطواته وقفت معاها شمس خافت تبص و...
شمس: ماشية في الشارع لوحدها حسيت بخطوات حد ماشي وراها شمس: قالت يمكن حد معدي بالصدفة ووقفت مكانها لكن صوت خطواته وقفت معاها شمس خافت تبص و...
شمس: انا لقيتها سابت فونها هنا اتخضيت قولت راحت فين مروان: لاء منا قولت لها تسيبهولك عشان لو صحيتي تعرفي تكلمينا يلا انزلي في حفلة حلوة تح...
نور: ده خالد اهو واقف قصاد اوضته شمس: طيب اتكلموا وانا هجهزلك شنطك معايا وسابتها وطلعت خالد: تعالي ادخلي عاوزك في حاجة نور: لا طبعا مش هدخ...
شمس: لا انزلي انا لسه هخد شاور والبس وانزلك نور: طيب ماشي متتأخريش هستناكي في الكافية تحت مع خالد شمس: ماشي الله يسهلو هههههه نور: ضحكت ون...
لا يمكنك رفض الملك من يرفض الملك يُقتل ولو بعد حين.. وظل يردد بغضب شديد: انتِ ميتة وكلكم ميتووووووون انتِ ميتة وكلكم ميتووووووون الساحر: ر...
خالد: راح على الدكتور لو سمحت احنا عايزين نشوف البنت اللي جاية في حادث غرق الدكتور: هو ممنوع حد يدخل لانه مشتبهين في جريمة قتل لانه البنت ...
شمس: قاعدة في الارض جوه الزنزانة وهي سرحانة وقاطع سرحانها صوت باب السجن وهو بيفتح بصيت لقيت الحارس بيشاور لها قامت وقفت وراحت معاه في طريق...
شمس حسيت برهبة وخوف و كل جسمها قشعر و فضلت واقفة ومكانتش قادرة تتحرك حاولت تتراجع وتخرج من الباب تاني لكن كان فيه قوة خارقة بتسحبها للظلام...
نور: بصيت على البحر من فوق المركب وهي مصدومة ومش بتتكلم خالد: في ايه نور اتكلمي في ايه؟ نور: شاورت ب ايدها على حاجة خالد: , نظر من أعلى حا...
شمس: قعدت من التعب وهي بتجهز الحاجة وكانت مرهقة جدا وحسيت بألم رهيب في ايدها مكانتش قادرة تتحمله بصيت على ايدها اللي بتوجعها و شافت اغرب ح...
نور: دخلت الأوضة تنام وبعد شوية شمس: قاعدة بتتفرج على الفيلم سمعت صوت؟! جاي من ناحية البلكونة قامت من مكانها وراحت ناحية الصوت وفتحت البلك...
رزق: معاها يعني هتعمل لها ايه وأنت مربوط بحديد كده ههعهعهعهعهع وراح ناحية شمس وهو بيقرب عليها.
شمس: ارجوك خليني امشي ارجوك انا معملتش حاجة رزق: تمشي فين يا عروسة مش تشوفي مين جوه مستنيكي شمس: بصيت له ب استغراب رزق: فتح باب الاوضة ادخلي...
ف ايه اوعى انت بتستهبل وجات تبعد عنه وترجع لوراء شدها ناحيته بقوة ولف أيده الاتنين حوالين وسطها وقال: . لو صرختي او فتحتي بوقك المسدس ده هفر...
شمس: لبست فستان ابيض رقيق مرصع بالماس ورفعت شعرها كله ونزلت خصلة واحدة على وشها، ووقفت قصاد المرايا واخدت نفسها بخوف وغمضت عينها وقالت: آتون...
فى ذات يوم تلقت الفنانة وداد حمدى اتصالا هاتفيا من الريجيسير الذى يدعى "متى باسليوس"، وأثناء حديثه معها عرض عليها أداء دور بأحد ...
في هذا الجزء من الروايه سادع الشخصيات تتحدث اظن ان لديهم الكثير ليقولوه ما رأيكم بهذا القرار رائع اليس كذلك؟ الفصل 1 انا من سأبدأ بالح...
فى حياة كلا منا أسرار يرفض البوح بها، فهل هذا يجعلنا غريبي أطوار؟ لكل منا في حياته اختيارات أو قرارات ربما لا توافق توقعات الآخرين، فهل هذا...
الفصل 4 لقد حان دورى الان فالتحدث اظن انكم تعرفونني انا مريم ... بتاكيد انتم تعرفون ماحدث من قبل لذلك لن اطول عليكم بقصه مره اخرى لقد م...
كان ذلك الشاب الوسيم يتنزه بسيارته الجديدة الجميلة .. كيف لا وقد عاد لتوه من بعثته الدراسية التي كللت بالنجاح حصل على أثرها على وظيفة مرموق...
كلنا فاكرين فيلم ليلة الدخلة بطولة حسن فايق وإسماعيل ياسين والبنتين الوحشين اللي اتجوزوهم توتو وسوسو الصور دى لواحدة منهم اسمها رجوات منصو...
تقديم سلسلة من الجاني؟ بعض الأشياء التي تحدث في حياتنا تكون بمثابة لغز، أما هنا هي جريمة وعلينا معرفة من الجاني؟ ففي بعض الأحيان تكون جريمة...
تقدمت بخطوات هادئه لتجلس علي الشزلونج ناظره الي طبيبها الجالس علي الكرسي الذي بجانبها مباشرة فيبدأ حديثه كاسرآ موجة الصمت فيقول ...) الطبيب...
مازن بسخريه: امال عربيات ايه وشركات ايه بقا اياد: ياعم انا بحب القطر في السفر ملكش دعوه مازن بنبره جاده: بص بقا انتا بقالك كتير مجتش اسكن...
تزوج عبد الفتاح القصرى أكثر من مرة لكنه لم يحقق حلم الإنجاب، ففكر فى تبنى طفل، وفى أحد الأيام رأى طفلًا يتيما فى الثانية عشرة ينام فى محل ال...