رواية لعنة العشق الفصل السابع عشر
شمس: طيب افتحي براحة انا خايفة نور: ربنا يستر وحطيت السكينة في طرف الغطاء بتاع الصندوق وضغطت جامد الصندوق اتفتح... شمس: رجعت لوراء جامد حا...
شمس: طيب افتحي براحة انا خايفة نور: ربنا يستر وحطيت السكينة في طرف الغطاء بتاع الصندوق وضغطت جامد الصندوق اتفتح... شمس: رجعت لوراء جامد حا...
الباب خبط طاك طاك شمس: ايه ده انا لسه قافلة مع نور هي لحقت توصل يمكن كانت جنب البيت وبتعملها لي مفاجأة وجريت فتحت الباب ملقتش حد واقف لكن ...
شمس: انت م م مش بترد عليا ليه؟ آمون: نظر إلى شمس ممسكا يدها بقوة وهو يقترب... شمس: كانت بترتجف في صمت آمون: رفع يده وهو يمررها على وجه شمس...
شمس: اجيبلك توت العرعر ده منين دلوقت طيب بص فيه حليب اهو وفتحت وحطيت له شوية في الكوباية آمون: توت العرعر وإلا قتلتك شمس: طيب خلاص خلاص ان...
نور: سلام شمس: باي يا نور وقفلت الفون وغمضت عينها وراحت في النوم في صباح اليوم التالي شمس: صحيت على صوت هادئ جنب ودنها بيقول: باتت الدنيا في...
شمس: كنت في عز خوفي حاسة بالامان وحسيت اني ولسه هتكمل... نور: شمسسس الحقييييي شمس: قطعت سرحانها على صوت صرخة نور وبخضة اي في ايه يا نور بت...
شمس: ، مش بترد نور: مش بتردي ليه شمسسس شمس: السكة اتقفلت... وسابت التليفون من ايدها وهي مخضوضة وقع على الارض وبصيت حواليها الأوضة كلها كان ب...
انا لازم اقلع هدومي دي كلها وارميها باظت خالص وبتقلع الجاكت حاجة غريبة جدا وقعت من جيبها على الارض. شمس: راحت اخدتها من على الارض ايه ده؟!...
شمس: متسبنيششش لوحدي هنااااااا استتتتنى سلطان: مشي وسابها.. شمس: بصيت على طرف الحبل المولع والنار كانت بتجري ناحيتها بسرعة وكل حاجة حوالين ش...
جرس الباب رررررررن. شمس: ده اكيد مروان اتأخر ليه كده و راحت تفتح اي ده نور وحضنتها نور: وحشتيني عاملة ايه دلوقت لسه تعبانة
خوف ايه يا شمس ده أنا مستعدة اقف قصاد الملك آمون بذات نفسه واقول ب اعلى صوت لو هو ملك بحق وحقيقي يجي يواجهنا دلوقت! وفجججججججججججأة. ...
وقالت زي ما حفظها عثمان: حررني من لعنتك ايها الملك ، حررني من لعنتك ايها الملك، حررني من لعنتك ايها الملك آمون... وفجججججأة. باب ...
نور: مالها لوحة توت عنخ آمون مش فاهمة؟ ردي يا شمس في ايه شمسسسس؟ وفجججججججأة. شمس: وقعت قصاد لوحة توت عنخ آمون وفقدت الوعي نور: اتخض...
شمس: حسيت انها بتتخنق فتحت عينها بسرعة لقيت الغبار محاوطها من كل ناحية حاولت تقوم مقدرتش كان في سد حواليها من كل ناحية فضلت تكح جامد لح...
وفجججججأة ايد قوية مسكت كتفها، في الظلام شمس: اتخضت جامد وبصيت وراها ايه ده انت مين مازن: ههههه متخافيش انا زميلك يا بنتي ف نفس الدف...
فى ذات يوم تلقت الفنانة وداد حمدى اتصالا هاتفيا من الريجيسير الذى يدعى "متى باسليوس"، وأثناء حديثه معها عرض عليها أداء دور بأحد ...
في هذا الجزء من الروايه سادع الشخصيات تتحدث اظن ان لديهم الكثير ليقولوه ما رأيكم بهذا القرار رائع اليس كذلك؟ الفصل 1 انا من سأبدأ بالح...
كلنا فاكرين فيلم ليلة الدخلة بطولة حسن فايق وإسماعيل ياسين والبنتين الوحشين اللي اتجوزوهم توتو وسوسو الصور دى لواحدة منهم اسمها رجوات منصو...
فى حياة كلا منا أسرار يرفض البوح بها، فهل هذا يجعلنا غريبي أطوار؟ لكل منا في حياته اختيارات أو قرارات ربما لا توافق توقعات الآخرين، فهل هذا...
الفصل 4 لقد حان دورى الان فالتحدث اظن انكم تعرفونني انا مريم ... بتاكيد انتم تعرفون ماحدث من قبل لذلك لن اطول عليكم بقصه مره اخرى لقد م...
تقديم سلسلة من الجاني؟ بعض الأشياء التي تحدث في حياتنا تكون بمثابة لغز، أما هنا هي جريمة وعلينا معرفة من الجاني؟ ففي بعض الأحيان تكون جريمة...
كان ذلك الشاب الوسيم يتنزه بسيارته الجديدة الجميلة .. كيف لا وقد عاد لتوه من بعثته الدراسية التي كللت بالنجاح حصل على أثرها على وظيفة مرموق...
تقدمت بخطوات هادئه لتجلس علي الشزلونج ناظره الي طبيبها الجالس علي الكرسي الذي بجانبها مباشرة فيبدأ حديثه كاسرآ موجة الصمت فيقول ...) الطبيب...
مازن بسخريه: امال عربيات ايه وشركات ايه بقا اياد: ياعم انا بحب القطر في السفر ملكش دعوه مازن بنبره جاده: بص بقا انتا بقالك كتير مجتش اسكن...
تزوج عبد الفتاح القصرى أكثر من مرة لكنه لم يحقق حلم الإنجاب، ففكر فى تبنى طفل، وفى أحد الأيام رأى طفلًا يتيما فى الثانية عشرة ينام فى محل ال...